Bebeğim 10 buçuk aylık ilk 6 ay Sleepy kullandım, natural serisi çıktı ona geçtim ve bez sızdırmaya başladı. Belki benden kaynaklı diye her bağlamada dikkat ettim yok yine aynı. Molfix pure&soft aldım sonra o da aynı sızdırıyor gece ve dışkısını yapınca beline çıkıyor, bir büyük beden aldım fark olmadı değiştirdim yeşil paketini aldım yine aynı, her gece sırılsıklam oluyor çocuk üstünü değiştirmeye kalkınca da uyanıyor.Gün içinde de dışkısını yapınca direkt beline çıkarıyor,çitilemeden makinaya çamaşır atamaz oldum. Gece sürekli yan dönüyor öyle uyuyor acaba pozisyondan kaynaklı mı sızdırıyor ? içeriğinden dolayı da primayı filan denemek istemedim. Temiz içerikli seçenek olarak canbebe minies goon kaldı sanırsam ne yapmalıyım sizce arkadaşlar?🌸💕