NurR Ben de öyle istiyorum Allah izin verirse 😊Bence 1 buçuk 2 yaş olmalı. Şuan 7 buçuk aylık kızım 10. Aya gelince inşallah eşim de isterse hamşle kalmak istiyorum.Her güzel şeyin bir zorluğu var.Elhamdülillah şimdi çocuklu hayata alıştım düzene koydum işimi gücümü bebeğime vakit ayırabiliyorum.Bide ilk çocuğumla kaliteli zaman geçirmek istiyorum diye bi düşünce var 🙂 İkinci veya üçüncü çocuk olunca geçirdiğin zamanın kalitesi düşüyor sanki 🤦🏻♀️Kendine güvenen herkes yapsın bence.Çocuk berekettir,mutluluk,huzurdur haneye.Ben de çok istiyorum şuan eşim hazır hissetmiyor kendini onu bekliyorum 😊 Rabbim isteyen herkese nasip etsin ❤️🐣