Canım tam olarak aynı durumu yaşadım. İnan ne eksik ne fazla. Biliyorum çok da moral bozucu. Ama düzeliyor. Yani şöyle ki asla çok acıkmasını beklemedim. Her fırsatta meme verdim. Çok sinirleniyordu memem mama gibi hızlı akmayınca. O zaman da sesimle eee eee falan diyerek sakinleştiriyordum, yine sinirlenip kafasını geri atardı ama hiç vazgeçmedim çünkü emmiyo diyip bırakmak kolay. O zaman da süt geri gidiyo, mememle yapışık gezdik, ve şuan 1 yaşında hala emiyo. Sürekli emzir