CaganikoFernandez  Yenidoğan bebeğimin bir ayağında serçe parmağı bu şekilde biraz büyüyüp toparlayınca farkettik başına gelen var mı doktora gideceğiz zaten ama buraya da sormak istedim tecrübeli anneler vardır belki ilerde ayakkabı sıkar mı yürümesine sorun olur mu sizce ☹️
susamtanem_ CaganikoFernandez benim ortaokulda bir arkadasim vardı onunda küçük parmağı iki tane gibiydi korkmayın sonra ameliyat oluyor düzeliyor Allah’ım can sağlığı versin
ysmnabd CaganikoFernandez canım bir ayagı 6 parmak ondan öyle duruyor ufak bir operasyonala halledilir ileriki zamanda korkma hiç
mavi676_ CaganikoFernandez bilgim yok ama doktora muayene ettirin inşallah kolay bi operasyonla geçer canınızı sıkmayın Allah’ım daha kötülerinden korusun ❤️🌸
Ygtoglm-- Aa ilk defa karşılaştım böyle bi durumla çok merak ettim sebebini. İnşallah önemli bi durum değildir 💕
CaganikoFernandez Ygtoglm-- 6 parmakmış da birleşik kalmış gibi sanki çok üzülüyorum inşallah büyük bir sorun yoktur
susamtanem_ CaganikoFernandez ay üzülmeyin lütfen sizi çok iyi anlıyorum evlat işte kirpiği kopsa üzülüyorsun sanırım 18 yaşında olması lazım ama baya geçmiş sene belki yaş öne çekilmiştir ama sorun etmeyin Allah’a şükür içerden bir hastalığı yok kalbi böbreği beyni yani olsun varsın iki parmağı olsun