Adser Geceleri saat başı uyanıyor emiyor tekrar uyuyor acaba aç ve doymuyor mu ? Gün icindede sürekli emmek istiyor bu ayda geceler kaşık maması verilir mi ? Hiç bi tadıma başlamadan bu doğrumudur sizce
3kedili2bebekli Adser hayır tabi hiç bir ayda kaşık maması aslında verilmese daha iyi alışkanlıktan uyaniyor
mami68 Adser atak haftalarında olabilirmi yada alışkanlık kilo alımı ve bez sayısı sana doyup doymadığını gösterir