8 metre koridorum var şuan ki halım 3 parça ama maalesef halım mürekkep oldu değiştireceğim. 2 kızım var parça parça halı ayaklarına evet dolanıyor ama yani bi türlü aklıma oturtamadım 3 parça olarak mı alayım yoksa 2 parça olarak da güzel olur mu? 2 parça halı çok güzeller buldum bütçeme göre fakat 3 parçaya gidince nedense fiyat baya değişiyor sizler nasıl kullanıyorsunuz? Nasıl yapsam bilemedim tüm gün halı bakmakla geçti zamanım