3 ay 7 günlük kızım var doğduğundan beri gaz problemi yaşıyoruz sadece mama yiyo. Kolik bir bebek maalesef. Öğrendiğim bişey var ki hiç bir gaz damlası masaj işe yaramıyo. Çekiyo ve çektiriyo. Gaz çıkarabilmesini sağlamak için en etkili yöntem çörek otu kaynatıp vermem oldu. Kolik olmayan bebeklerde durum nasıl ilerliyo bilmiyorum ama çok zor Bi durum