elisa2705 _tugcee Dogdugundan beri dalin kullanıyorum 17 aylık burdan bazıları göz yakıyor demisti cok sasırmıstım ama bizde öle bi sorun hic olmadı yakma gibi..
seyma10 _tugcee dalin kullanıyorum doğduğundan beri sorun yasamadim bu bitince belediyenin dogum cantasinda olan komiliyi kullancam kokusuz almayi düşünüyorum bi dahakine sampuan alırsam
_tugcee elisa2705 Bende ikisi arasında kaldım çoğunluk hangisinden memnunsa bende ondan kullanmayı düşünüyorum.. Siz peki dalinin hangisinden kullanıyorsunuz bebeğim 3 aylıkta benim?
BuzluKahve _tugcee Dalin’in kokusunu çok seviyorum, bazen alıyorum ama benimki 4 yaşında. 3 yaşına kadar Mustela kullandım
babygoktug23 _tugcee kesinlikle dalın değil bebeğime dalın alerji yapmıştı yeni doğan donemi geçene kadar mustela kullandım sonrasında unibaby aldık onunla devam ediyorum
SevimliHayaletCasper _tugcee dalinin hiçbir ürününü evime sokmam. Mustela siveno yada minoris kullaniyorum oğluma. Kızımın saçları uzun olduğu için ona mecburen unibaby kullanıyorum
EypMom _tugcee 10 ay dalin kullandık sonra yeni bi dalin aldık kokusu kimyasal gibiydi iğrençti hwr banyo sonrası çişi de aynı dalinin içindeki kimyasal gibi koktu sonra uni baby aldık mis gibi kokuyo küvet bile mis kokuyo artık hep uni baby alıcaz 🌸🌸
potikanasi Dalin ve uni Baby gibi markalar birçok kimyasal içeriyor maalesef bu yüzden siveno , ve Eyüp Sabri Tuncerin bebek şampuanıni kullandım memnunda kaldım birde incia vardi katkısız onuda deneyeceğim.
bianneo _tugcee dalin almıştım alerji yaptı kızardı her yeri kafası falan mustela ya geçtim. Ama dalini kendim de hep kullanıyorum kokusunu çok severim