Beta sonucum 1341.00 çıktı bu durumda gebelik varmı?
.
prensesannesi09_ .
prensesannesi09_ . .
prensesannesi09_
Hayırlı olsun 🤗
mom42x cidden hamilemi olmuş oluyorum 🥰🥰
prensesannesi09_ hayırlı olsun canım🌼🌼
Melike_81 teşekkür ederim❤
prensesannesi09_ evettt hamilesin hatta 1 ayın üstünde
aselhilal849_ ayy mutlu oldum şimdi❤🥰🥰teşşekür ederim
prensesannesi09_ gözün aydın ilk mi
aselhilal849_ yok canım ikinci olucaktı ama maalesef boş keseymiş
Sağlıkla gelsin anası babası hayırlı evlat olsun 🌸🥀🤲
prensesannesi09_ gümbür gümbür hamilesin hemde Allah bağışlasın ♥️
prensesannesi09_ var
prensesannesi09_ ama değer çok yüksek