Daha önce başına gelen var mı? Oğlumun ast alt değerleri yüksek çıktı bir tahlil daha yapalım 3 gün sonra dedi doktoru , yarın yaptıracağız düzelme düşme yoksa hastaneye yatması gerekiyormuş. Moralim çok bozuk ve modum çok düşük. 2 dk yerinde durmayan bir çocuk fakat yoruldum diyor bu ara. Sürekli kusuyordu su bile içemiyordu o yüzden doktora götürdüm tahlil yaptılar. İçtiği sudan olabilir dedi doktor ama değerler yüksek çıkınca endişelendim. Bu nedenle hastaneye yatan varsa ne yapıyorlar nasıl bir tedavi uygulanıyor bilen var mı? Lütfen. 😞