sydaglsen Merhaba bebeğim 50 günlük geçenlerde arkadaşımın doktoru demiş ki bebeğin açsa kendi uyanır zaten çocuğu beslemek için uyandırma. Bende bu taktiği denedim geceleri 3 saat gündüzleri 2 saatte bir emziriyordum zaten bazen uyuyakaldığım da oldu gece 4 saate geldik tabi neyse geçen bi atak günü geçirdik o ağladığında hemen uyandığım için alarm kurmayı bırakmıştım gece uyanmadı resmen eşimin iş alarmına sıçradım baya uyuyordu ben uyandırmasam daha uyurdu da. 4 saati geçmeyecek şekilde uyumasına izin mi vereyim daha sık mı uyandırıp emzireyim uyanana kadar mı bekleyim doğrusu nedir?
heygorl Sarılık riski geçince bebek ne zaman isterse o zaman emzirirdim. Verdiğiniz saatler de aşırı uzun değil iki aylık sabaha kadar uyuyanlar bile var sadece kan şewkeri düşmesin diye 6,7 saat geçmemeli diyor doktorlar
ilay-mom Evet bana da doktor öyle dedi gece uyandırma kendisi acıkınca uyanıyor zaten dedi ben 1 aydır uyandırmıyorum bazen bir kere uyanıyor gece bazen iki kere