sofiasu *Çıkmayan yağlar için (fırın tava aspiratör vs.) amway yağ çıkarıcı kremi tek seferde efsane yapıyor. *Duşakabini banyoda kireçli yerleri yumuşatıcıyla siliyorum. Hem kireci götürüyor hemde mis gibi kokuyor uzun süre. *Sleepy yüzey temizleyici mendilleri zaten söylememe gerek yok çok pratik ve tertemiz yapıyor.
canmanayvesuyu sofiasu amwayi nasıl kullanıyorsunuz acaba ben de görüp almıştım ama kullanımı değişik sanırım henüz kullanmadım
JollyBaby Selsil pak fisfis acayip bir şey asla yormadan yorulmadan yağları kirleri sokup atıyor. Pervaz kenarları tozlanr biraz uğraştırir ya uzun zamanda silinmediyse. Peceteye bile sık geç üstünden eser kalmıyor.
ikitosbikannesi JollyBaby bunu bende yeni keşfettim banyo ve tuvalet pervazlarını 5 dk da pırıl pırıl yaptı. Birde pvcde çıkmayan lekelere ve aralara harika oluyor
ikitosbikannesi Patik mutfakta fairy fısfıs kullanıyorum yağları çok iyi söküyor birde ace mutfak var. Duşakabin de asperox mavi kullanıyorum, klozette acenin ucu ince bir ürünü var özellikle klozet için pırıl prıl yapıyor. Halı ve koltuk kapı silerken eşimin arkadaşı deterjan fabrikasında çalışıyor şeffaf bir jel gibi ürün getirdi ham maddeymiş 1 çay kaşığı kadar koyuyorum suya lekeleri hemen çıkarıyor çok iyi parlatıyor. Tuvalet banyo musluk yıkarken de aşırı iyi. Ben bingonun yüzey temizleyici mendilini daha çok beğendim. Cam silerken kirini almak için hazırladığım suya beyaz sirke ve az birşey dalın ekliyorum hem parlatıyor hem şu lekesi olmuyor. Cam ve aynalara ilbays temizlik bezi kullanmıyorum. Fırın ocak mutfak dolabı temizliğini domolla yapıyorum 5 dakikada fırını harika temizliyor.
kibritci_kiz Patik toz alma, dolap ayna cam vs silmek için Pella bez deterjana bile gerek yok aşırı pratik iz toz bırakmıyo 👍🏻 yer ve duvar için Silva Mop. Banyo da mavi, mutfakta sarı, yerler için de pembe asperox muhteşem kokusu da çok güzel.
Doasmom Oli kıyafet ve ayakkabılar için olan sprey leke cıkarıcılar var ya onu sıkıp sleepyle Sildim cıktı.
mihramomm1 Deletedmom192 Bunları bebekten sonra yaptığıma inanmaniz beni üzer 😂 Sadece geçmiş zamani kullanmamışım diye kötü anne mi oldum şimdi 😂😂
Bebislerhakkinda Merhaba05 slepy mendil benim elimde çok ağır koku bırakıyor tahammül edemiyorum yeşil paket olani ,acaba diğer paketler de öyle mi
Mircet Bebislerhakkinda diğer paketi çamaşır sulu olanı özellikle daha beter.Baby turconun ki çok güzel bebek kokusu
mervealtylr Merhaba05 merhaba bende mavi güç kullanıyorum ama lavabodaki sarılık için şoka gelen pembe çamaşır suyu var inanılmaz bişey yaa direk çıkarıyor kötü kokularda etkili 🤭
iki_prensesannesi Patik banyoda asperox mavi ♥️ Temizlik bezi Bingo ♥️ Mutfakda ace yeni cikarmis spreyli onu ♥️ Tül ve perdeler de sodamatik ve bulasik tableti birazda beyaz sirke ile bekletip makinaya atıyorum kısa programda bembeyaz oluyor♥️ Lekelerde bulaşık makina parlaticisi ♥️ Fırın gibi çok yağlı yerlerde de domol kullanıyorum
Melek2845 potikanasi aa mat renkte dolaplarım var yağçöz dışımda parmak izi geçmiyo herşeyi denedim kolonyayı ilk defa duydum denicem faydası olursa çok dua ederim 😅
potikanasi Melek2845 benim dolaplarim kaygan yüzeyliydi üstlerine bolca su gibi sıkıp elimle ovaladim aninda eridi ıslak mendillede deneyebilirsiniz umarım faydasıni görürsünüz 😊
Ozra Patik camlarda bulaşık deterjanı sirke parlatıcı karışımını yapıyorum sil geç yapıyorum pırıl pırıl oluyor asla durulama istemiyor. Duşakabini diversey pembeyle yapıyorum gayet başarılı. Yerşeri kaynar suyun içine çamaşır suyu sirke yumuşatıcı katıyorum parıldıyor.
Minnakordek Patik sana bı tavsiye tencerelerini gönlünce kullan habire ovalayip parlatma baktın çok eskidi at yenisini al çok eskimesi için bile en az 10 yıl kullanmak gerekiyor camı habire silme kışın hele silme mantığını hiç anlamıyorum zaten kapalı içini bı tozunu al yaz geldi mi tamam sil aciyoruz ediyoruz yerleri hergun süpür mecburen ama hergun koltuk dolap çekip de kendine eziyet etme bırak duşa kabinde su lekeleri kalsın ne olacak ovala dur nereye kadar sen duştan çıkınca bile kurularain kocan ohooo hayatını yaşıyor bı defa da dusakabinde leke var demiyor görmüyor bile. Temizlik başka bişey biz canımızı disimize takip kendi isigimizi soldurmak pahasına evi parlatalim istiyoruz ama sleppy konusunda çok haklısın hayat kolaylaştırıyor gerçi çok çöp çıkıyor ben vijdanim rahat kullanamıyorum acil durumlarda tek kullanıyorum çok eşya tutma işin oldu mu al işin bitti mi gönder gitsin altın tavsiyelerim bu kadar. Bı misafir geldi mi de evle ilgili yorum yaptı mı da e çocukla anca bu kadar ben onun geleceğini parlatiyorum sen otur tencere parlat de🤣
umutugba Minnakordek bir ekleme yapmak istiyorum.En iyi temizliği erkekler yapar herşeye yetmeyin kadınlar . Azcık beceremiyorum yapamıyorum çıldırdım moduna girin . 30 yaşındayım .herşeye yeterdim ta ki bu sene 2. Bebem olunca akıllandım kimse sizden ve canınızdan değerli değil yemek yapın gezin temizliğide 3 günde bir yapın tamam her akşam eşiniz eve gelince ona süpürtün sabah temiz uyanın 😅😅 yatmadan belim ağrıyor şunu yap başım ağrıyor azcık sizlanın mızlanın 😝😝 artık ben böyleyim 😅😅