Kızlar başına gelen varmı acaba eşim sabah işe gidio özel güvenlik ben yattm 11 de oğlum uyudu 4 aylık daha az önce bi uyandm eşim telefonunu arıo yatağın içinde bi baktm giyinmiş işe gitckmş telefon çaldı buraya koydum bulamıorm dedi ama telefon yastığın altında bende afalladm noluo die bi baktm giymiş üstünü allahtan çıkmamş dışarı korktm yaa nden giyindin diorm işe geç kaldm dio neyse su flan getrdm içti üstünü değiştirdi yattı uyuydu tekrar bu arada işe de sabah 7 de gidio ilk defa böyle bşy yaşadm diolar ya çağrıolarmş die acaba öyle bşy mi oldu baya baya gitckmş telefonu da bulsaymş gerçekten korktm uyuyamıom şuan oğlum da yarm saattir huzursuz mıkırdanıp duruo uykusunda