CaganikoFernandez Kızlar bebeğim erkek 24 günlük son birkaç gündür bezin yan bacak kısımlarından çişi sızıyor üşüyor mu diye kontrol ediyorum üşümüyor da 4 kilo bebeğim acaba 1 numara mı küçük geliyor?
ChatGPTanne_ CaganikoFernandez benim kızım 4.5 kilo 2 aylık ve biz 2 numaraya çoktan başladık bence sizde elinizdekiler biterse 2 numaradan başlayın İz çıkartıyor sa ve bant kısımları birbirinden uzaksa o zaman küçük geliyordur
SweetMom__ CaganikoFernandez ben hep büyük bez taktm bide bebem natürel kullandık birde baby turkic molfix daha sayamadım çok var ama şuan bebem natürel kullanıyoruz ve 6 büyük numara
CaganikoFernandez ChatGPTanne_ bant kısımları uzak değil ama bacaklar falan iz bırakıyor son 20 adet falan kaldı 2 numara aldım iki paket küçük geldiği için sızıyor o halde
sinemisxs Bende molfix kullanıyorum, bebegım 4 kiloyken 2 kullanıyordum suan 5 kilo oldu ve bez iz yapıyor cıt cıtlar bırbırınden uzaklastı bir kac gun once sızdırma yaptı 3 numaraya gectim duzeldı