Kamu personeli , mesailerle 70bini bulduğu oluyor maaşı. Net maaşını benden hep sakladı. Az söyledi sürekli rakamını. Ama ben aynı iste çalıştığı bir abinin paylaşımlarindan 57bin olduğunu gördüm.
5bin bana 5bin kızıma nafaka istiycem. Kredi borçları vs var , üstüne de her hangi bir şey yok. Sizce ne kadar bağlarlar ?