Merhaba, dogumumdan sonra başlayan(1 senedir) ama bı türlü geçmeyen vajinal bı egzamam var maalesef. Afedersiniz vajina iç kısmında değil ama bacakla birleşim yerlerine yakın iki tarafta da beyaz kuruluklar var. Temizlik ürünlerim aynı, kullandığım pedler aynı camasirlarim kaliteli deterjanlarım aynı utuleyerek kullanıyorum. Tüyler için herhangi bir şey kullanmıyorum çünkü tüy yok yaklaşık 3 sene önce lazerle hepsinden kurtulmustum. Acimadigi için rahatsız etmiyordu ama son bir haftadir vajina iç kısımlara doğru minik kızarık açık yara gibi egzama yaraları oluştu. Pazartesi doktora gidicem internette kadın doğum yazmislar, inşallah doğru yere randevu almisimdir. Bu durumu daha önce yaşayan var mı ne gibi bir şey uygulamak gerekiyor doktor nasıl bı tedavi uyguluyor. Bu arada cinsel yolla da geçtiğini düşünmüyorum hem prezervatif kullanıyoruz hemde eşimde yok