Kızlar merhaba Oğlum dört yaşında artık kardeş olsun dedik ve 7 Ekim Den beri korunmuyoruzadetim de 1 Kasım’da ama ben son 1 haftadır kasık ağrısı sırt ağrı ağrısı yaşıyorum aşırı yemek yiyorum iştahım arttı Göğüslerimde sızı varacaba gebe miyim diye düşünüyorum adetime daha var test yapsam mı bilmiyorum çıkar mı ben Gecikirse test yapmayı düşünüyorum sizce bu kadar kısa sürede gebe kalmam mümkün mü çok merak ediyorum zaman da geçmiyor cevap verirseniz Çok sevinirim 😂🥰