ikizlerinannisii Merhaba arkadaşlar 8 aylık oğlumun karaciğer enzimleri sürekli yükseliyor, nedeni araştırılıyor ama çok korkuyorum neden olabilir hiyc duydunuz mu
tgbyzcfth ikizlerinannisii merhaba kaç çıkıyordu değerleriniz ? Bizimde neredeyse 5 aydır alt ast değeri yüksek çıkıyor ? 5 ay önce ishal kusma ateş şikayetiyle hastaneye gitmiştik covid + karaciğer enzimleri yüksek çıktı . 1 hafta hastanede yattık o gün bugündür değerleri bi normale dönmedi alt ast 200-600 arası çıkıyor değişken. Çocuk metabolizma ve gastroenterelojik bir sürü test yapıldı bir şey çıkmadı takip ediliyoruz genetik test istendi daha yaptırmadık
durulandiniz tgbyzcfth Merhaba , kızımın da ast değeri yüksek 80 lerden 60 a indi.Sizin kaç? Bu değeri yükselten masum bir kaç sebep varmış 1 aşılar 2 enfeksiyon 3 kaslar Yakın zamanda düşme yaşadı mı ?
tgbyzcfth durulandiniz merhaba sürecimiz 5 aydır devam ediyor CK değeri 210 falan. 200 son değer sanırım .. sürekli alt ast ınr ve ck değerlerine bakılıyor kaslardan değil . En son aşıyı olalı aylar oldu . İşte covid geçirmiştik ağustos ayında ondan beridir böyle . 600-500-400 200 lere düştük derken bi kulak enfeksiyonu olduk ateş çıktı antibitotik kullandık değerimiz yine 450 olmuş alt değeri ast 300
durulandiniz tgbyzcfth yani bizi bir kaç doktor gördü. Çapadaki doktor dizinin üstüne düşse bu değer yükselir dedi o yüzden biraz rahatım Enginar yediriyor musun? Karaciğer enzimlerine aşırı aşırı faydalı