miniksavasciveannesi Benim oğlum da hiç sevmiyor, zorla oturtuyoruz.çünkü Yurtdışında yasak,oto koltuk şart. Dahs 1 yaşında, ilgisini çekecek bir şeyler veriyorum eline , sevdiği atıştırmalık bir şeyler veya oyuncak. Bir de artık havalar soğudu ya mont vs onu daraltacak şeyleri çıkarıyorum, çünkü kemeri takınca iyice rahatsız oluyor eğer çıkarmazsam.