Ya gece itibariyle sürekli başlayıp biraktigm eğitim daha doğrusu uykuyu ogretmeye başladım. Gece 2 defa gündüz de 2 defa uykuya yatağında bende yanında yatagimda yatarak gecirdim ama ağlıyor cok. Günden güne azalacak m8 ya? Bu bebeler her şeyi hızlı ogreniyplar. Korkuyorum uykuya geçmeden önce aglamam gerekiyor gibi Bi şeyi öğrenip devam ettirmesinden.