gencmom_ çok geçmiş olsun bende baş ağrısı ve bazı zamanlar başımın üstünde baskı hissediyordum o şikayetle gittim bu şekilde çıkıncaya tedirgin oldum açıkçası 15 gündür falan sürekli baş ağrısı şikayetim var rapordan sonra psikolojikte olabilir belki ama bilemedim