pinkooo_02 Merhaba dün doktor kuzenime yumurta tembelliğinin olduğunu söylemiş doğum kontrol hapı vermiş 2 ay kullan tekrar gel demiş bu durumu yaşayan oldumu nasıl oluyor gerçekten hamile kalamiyorlarmı dünden beri üzülüyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM pinkooo_02 hiç çocuğu var mı acaba. Bizim gelinin de olmuyor Dr gidecek önümüz ay ondan soruyorum acaba onda da mı öyle bişey var
niluna pinkooo_02 ben pcos luyum doktorum yumurtaların biraz tembel çalışıyor demişti progesteron hapı kullanıyordum hamile kalmak kolaylaşsın diye dert etmesin kendine zannersem adeti de düzensiz günleri tutturdu mu mesele yok☺️
pinkooo_02 niluna inşallah canım çok sağol adeti çok sancılı ve düzensizmiş doğum kontrol hapı vermiş bakalım