Ummu1- bir hastane anestezi ile yapacağız dedi. Özel eşim o amda ödemede sorun yaşadı. Başka bir hastaneye gideriz dedik. İyi ki öyle yapmışız. Anestezi vermeden başka bir hastanede doktor üç dakika içinde halletti. Makasla kestiler benim bakmama izin vermediler. Kanadı biraz önce doktor parmağını bastırdı sonra bana gel bastır dedi. Kızım durmayınca hemen emzirdim zaten normal emmeye devam etti. 9. Ayda kestirdik biz de