Elifkrl Bebeğim bugün bexsero aşısının ikinci dozunu oldu olduğu gibi bir ölcek calpol verdik sonra 6 saatte bir içir dedi doktor sekizde verdim sonra ben yatmadan veriyim dedim 1 de verdim sonra ateşini ölçiyim bi dedim alından ölçüyorm dijital ölçerle 37.5 37.8 çıkıyor ? İlk bebeğim ve endişeleniyorm dahada yükselirse diye ne yapmalıyım ?
elifiii Elifkrl bu ateş ile ateş düsürücü vermenize gerek yok, üstünü inceltip eklem yerlerine ılık nemli bezler koyabilirsiniz. Bebeğinizin keyfi yerindeyse huzursuz değilse 38.4-38,7 olana kadar müdahele etmenize gerek yok. Ateş sabaha kadar düşecektir.
Prensinannesi23 Elifkrl odanızın sıcaklığı kaç derece 23 üstü olmamasına dikkat edin aşıdan sonra 38.5 a kadar ateş olması normal 38.5 üstü olursa ılık bir duş aldırın yalnız kafasını ıslatmayın boyundan aşağısını çapraz olarak eklem yerlerine ılık bez koyun yani sağ bacak sol kol sonra sağ kol sol bacak şeklinde inşallah sabaha bir şeyi kalmaz bebişin🌺
Elifkrl Üstündeki kıyafetleri çıkarttım sadece bir adet kısa kollu atleti var bide penye battaniye örttüm göbek kısmını alnınada bez koydum
elifiii Elifkrl üstünü örtmeyin mümkünse.. ateş ayrıca bağısıklık sisteminin çalıstıgının bir göstergesidir hemen ateş düsürücü vermemek gerekiyor.