elifyaaa Ya birde hep ağlıyordu hiç durmuyordu sanki eti kopuyor öyle böyle ağlamıyordu lavmandan sonra ağlaması da geçti. Eşimde dedi ki gaz sancısı insanı mezara sokar seneler önce kendisi de böyle bir şey yaşamış ölüyorum demiş ambulansı aramış doktorlar apandisiti patladı sanıp ameliyata alıyormuşlar lavman yapılmış rahatlamış bebek konuşamıyor derdini anlatamıyor ağlamaktan başka ne yapsın dedi