hddd Nasıl bı sistem kimseden net birşey ogrenemiyorum iki aydır buna ugrasiyom eski okula geri donecez yönetmelik eski şubesi diyor idare belli olmaz belki en az olana atar diyor kafayı yiyecem bilen yaşayan var mı acaba