Merhabalar 😊 Aranızda bebek bel koruyucu kullanan var mı? Benim bebeğim 4 buçuk aylık. Henüz oturtturmuyorum tabii ki ama biz ne kadar kucağımızda tutarken dikkat etsek de, büyüklerdi sevmeye gelenlerdi derken insanlar dikkat edemiyor. Eskiden belini sararlarmış bebeğin ama korkuyorum da sarmaya yanlış bir şey yaparım diye. E bebekte ve n11 de falan Sevi Bebeğin bel koruyucuları var. Hepsinde belirtmemişler ama sanırım 0-3 aylık için onlar kodları 212 hep. Bebeği 3 aylıktan büyük olup o ürünü kullanan var mı? Ya da başka bir ürün?