clover4 bitutamanne pizza yapıcam eşim gece vardiyasında olduğu için ayda 1 yemek yapıyorum Gece vardiyası bittiğinde her gün yemek yapacağım ne yapacağım ben şimdi🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Kuzey_Melis_Momm bitutamanne Şu siteye bir günde çeşit çeşit yemek yaptığımı yazayım ama yok bacım olmuyor 🤣🤣Oğluma tavuklu şehriye çorbası yaptım kocam öğlen mesai kalıcam iş yoğun dedi bende kendim için yemek yapmaya uğraşmadım şimdi diyo ki eve geliyorum galiba yine kahvaltılık yiyez 🤣🤣
bitutamanne BENOYLEUYGUNGORDUMM yemek olarak değil ama mayın yanına tiramisu kurabiye öneririm enfes oluyooo
BENOYLEUYGUNGORDUMM bitutamanne o da yemekten sonra yemişti zaten yemek olarak değil. Evet çayın yanına da güzel oluyor
bitutamanne Her gün ne yemek yapacağımı düşünmek yapmaktan daha zor geliyor dünü mercimek çorbası, tavuk ile kapattık bugün belirsiz