loliannesi benimde kızm 10 aylık oldı , üst dişleri ayrık çıktı bu yüzden. Diş hekimi 4 yaşını bekleyelim diyo , ama ana dişleri de ayrık çıkabilir beklersem diye korkuyorum . Diş hekimi dedi onlarda çıkarsa tel takarız. Ne gerek var anlamadım , madem basit işlem bende kestirmek istiyorum, siz İstanbul da mı yapacaksınız? Bende 1 yaş muayenesinde tekrar soracağım çocuk doktoruna kestirmek istiyorum, baya baya ayrık yani