Blueberry0 bebeğiniz güzel kilo almış o normal ama 9 aydan sonra bebeklerin ana ogunu katı gıdadır günde 2 kez vermek yeterlidir 9 ayda bebeklerim günde 1 kez anne sütü de aldıkları için mamayi biraktirdi mesela bana anne sütü almasa 1 yaşta birakirdik mamanın icerigini oku alacakları aynı şeyi zaten yediği yemeklerden alacak hatta daha da faydalı olacak dedi eğer 4 saatte bir mama içiyorsa fazla oluyor 4 saatte bir kati gıda, ara öğün olarak günde 1 ve gece isterse 1 kez mama alması yeterli olacaktır yüksek ihtimal