Dün gebelik testi yaptım. (Adetim biteli 10 gün falan oldu ve 1. Günü 5 ekimdi) varla yok arası silik bir çizgi çıktı. Bunun üzerine kan testi yaptırdık. Beta Hcg<1.20 çıktı. Yani anladığım kadarıyla hamile değilim. Ama şaşırdım yani erken gebelik testiydi. %99 doğru çıkıyor deniyor. Yanlış pozitif ilk benim çıktı galiba😂