Kızlar ikizlerim 15 aylk biseyler ogretmeye çalşyorum ama gercekten çok zor tek çocuga ogretmek daha kolaymş birine gösterirken digeri kacyo bi kitabı biri ordan biri ordan asılyo yada dinlemiyolar ya çok kafama taktm tandgmzn cocugu iki ay büyükmus bizimkilerden bi anlattı çocuk neler yapiyomuş cumle kuruyomus baya konusuyomus falan ama bizimkiler yaramazlga daha cok kafa yoruyolar nasl ögretiyolar anlamyorum bnde sürekli konuşuyorum onlarla ama yapamyorum sunu anladm ben düzgün egitemiyorum akşama kadar cocuklarla yapcak bisey bulamyorum surekli dur yapma çıkma düsersin demekle geçiyo günüm çocuklarm akranlarndan geride galiba ya çok üzülyorum kafaya taktm napmam lazm nasl ogreticem siz nasl seyler yapıypsunuz evde ikiz anneleri varsa aramzda yardm edermisiniz