Melisinannesii Bu ataktan sona ne gibi değişiklikler oldu? Bebeğim 30-40 dk uyuyor. Gecelerri ağlayarak ve daha sık uyanmaya başladı. Sürekli kucakta ve mızmız. Atağın bitmesine uygulamaya göre 1 hafta kaldı. Neler değişcek çok merak ediyorum.
eylm1 Melisinannesii 4.aya kadar çok güzel uykuları vardı geceleri bi kaç kere emer hemen uyurdu akşam 8 buçuk sabah 8 di sonra hersey yerle bir oldu 😄 5 buçuk ayda uyku eğitimi aldım mecbur
ayselaaslann Melisinannesii benim oğlumda atak geçiriyor şuan galiba. 4 bucuk aylık suan gündüzleri 10 dakka uyuyup uyanıyor dogdugundan beri mışıl mışıl uyuyan bebem uyumuyor sürekli kucak istiyor 😢
eylm1 Deniz0606 evet genel olarak gündüz uykularını seven bi bebek değil ama birazda olsa uzadı. Destekleri bıraktık gecede emiyor hemen geri uyuyor
eylm1 Deniz0606 aslında çok geniş kapsamlı bir konu bence. Benim için en önemli kriter bebeğin ağlamaya mahkum bırakılmamasıydı öylede oldu çok şükür. Bir ay da tamamladık süreci