Merhaba 5 yaşında oğlum var. 4 yaş ve 5 yaş anaokulunda beraber takıldığı bir arkadaşı var oğlumu tamamen değiştirdi. Garip hareketler şımarıklık garip garip bağırma kötü kelimeler hayvanlara zarar verme falan arkadaşıyla başladı. Laf geçiremiyorum benş dinlemiyor. Annesi babası da naif insanlar bişey deyip kırmakta istemiyorum ama mesela oğluma vurduğunda falan sadece seslenir ve özğr dile der kızmaz sesini yükseltmez yaptırımı yok. Benim oğlum birine zarar verse kızarım o kızmaz. Evlerimizde çok yakın okuldan çıkınca mecburen aynı yoldan gidiyoruz o arada kudurma koşturma oluyor bağra bağra kötü kelimeleri çıkıyo ağzından küfür değil tabi ama hoş değil. Her günde yolumu değiştiremiyorum napcam bilemedim akıl verin