lagerthaa Kızlar yenidoğan bebeğin vücuduna hergün krem sürülür mü yada yağ? Ve hangi markayı önerirsiniz fiyatı önemli değil en iyisi hangisi en organik olanı?
egehan893_ lagerthaa benim bebeğimin cildi kuruydu bu sebeple banyo yaptırmasam bile her gün losyon sürerdim en temiz içerikli olanı tercih etmeniz önemli şuanda 10 aylık oldu oğlum doğduğundan beri mustelanın setini kullanıyoruz her ürününü yani
belismomsss24 Her banyodan sonra mustelanın losyonunu kullanıyorum. Bildiğim kadarıyla doktorlar yağ önermiyor.