Her saat ağlıyor her şeye ama her şeye. 3 buçuk yaşını 2 ay geçti. Psikoloji bırakmadı ne bende ne de babasında. Her gün evde huzursuzluk. Her şeye ağlar mı bi çocuk ben anlamadım. Abartmıyorum her şeye ağlıyor. Basit bi şeyi isterken bile ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Gündüzleri de uyumuyor. Sabah 8den akşamı zor ediyorum. Parkta 5 saat dursa eve gelirken yine ağlıyor.