Bizim 18 ay aşımız şubatta. Ama bu aşıdan korkuyorum valla herkes çocuğumun huyu değişti ateşi oldu günlerce geçmedi çok ağrısı oldu falan diyor. Bir de sakın koldan yaptırmayın bacaktan yapılır 18 ay aşısı diyolar. Hangisi doğru bilemiyorum. Çok geçmiş olsun