Olcayyesmaaa Kızlar giyilebilir göğüs pompası mı yoksa elektrikli mi hangisini önerirsiniz kullanıp memnun kalan var mı 🥰
Fasi Olcayyesmaaa kesinlikle giyilebilir gögüs pompası 1 seneye yakın onu kullanıyorm çok büyük rahatlık
faziletthr Elektiriklinin çekim gücü cok güzel ama cocukla priz basında beklemek cok zor ve oyalayıcı. Sağımla besliyorm 3 aylık olduk. Giyilebilir pompa kullanıyorum
Olcayyesmaaa Benim bebeğim küvezde elimle sağım yapıyorum şuan sütüm azaldı 45 50 cc önceden 60 70 cc geliyordu şimdi çoğaltması bakımından da istiyorum açıkçası