Hala çok seyrek 1 ay erken doğdular ondan mı kaynaklanıyor yoksa eşimin tarafına mı çektiler de böyle seyrek bebelerimin saçları yada normal mi kızlar help 😂 ne zaman sıfıra vurmalıyız birde bugün 4 aylık oldular iki saate bir 100 cm mama veriyorum sadece mamayla besleniyorlar fazla mı