Merhaba,ben gunu bırlık gıdıp sadece pıramıtlerı ve muzelerı gezıp aksamıda kısa bır kahıre merkezı gorup dondum…arac kıraladık ve trafık konusunda bıle berbat bır ulke trafık ısıgı bıle yok genel anlamda …hele aksamı merkeze turlarken bakıslar fln aman aman…pastaneye guvenlıkten gecerek gırdık : ) otel tatılı farklı olacaktır tabı bız pıramıtlerı gormek ıcın hızlıca gıdıp gelmıstık: )