Senaaaaa ebeveynli oyun grupları öyle oluyor ebeveynsiz gruplar da genelde 3 yaştan başlıyor. Siz veliler ile koordineli olursanız aslında kaynaşıyorlar. 1.5 aydır ebeveynli oyun grubundayız. Evet etkinlikleri veli ile yapıyorlar. Ama oyun zamanında hareket sınıfında yaşıtları ile oynamaları için hem biz hem de ordaki öğretmen teşvik ediyor. Ben kayseri’de değilim ama bulduğunuz yerlerin deneme derslerine gidip kendiniz de gözlemleyebilirsiniz.