Kızlar geçmeyen bir bacak ağrılarım var sürekli ağrıyor çok yürüyünce falan ağırır bir şey yapmasam bile ağrıyor bazen gece kasılıyor damar çekiliyor sanki içinden aşırı kötü dız arkalarım kapakları komple ağrıyor ya magnezyum da kullanıyorum 10 gündür baş ağırımda çok vardı ama azaldı bir tık o şakaklarımda damar atıyor pıt pıt bas ağrımla beraber fibromilyoljimi acaba anlamadım romatizmamı böyle yapan kızımıda ayağımda sallıyorum işte zayıfım da güç kuvvet kalmıyor yaşayan var mı böyle ?