simgeesell merhaba benm kızımla aynılar,oturup oynuyor akşama kadar sırlamıyor bastırmaya çalışınca basmak istemiyor, yürütece koydum denemek için bir kaç gün yürüteci hızlı hızlı döndürüyor istediği yere gidiyor, uykudan uyanınca kalkıp oturmuyor mesela yattığı yerden ağlıyor, yatar pozisyondaylen iki ayağını kaldırıp öyle kuvvetli vurur ki , nörolojiye gittik kas enzimleri normal çıktı demir eksikliği anemisi dedi doktor b12 de verdi ama demir şırubunu kullanamadık yemeden içmeden kesti kabız oldu, yani benm kızımda öyle çok stresliyim, doktor basması için bir ay sıralaması işin 3 ayı daha var dedi ama işt eiçim içimi yiyor