Biz Nizip’te devlet hastanesinde yaptırdık doktorumuzdan çok memnunuz ablam abim ve ben bebeklerimizi orda sünnet ettirdik aynı doktorda ve benim bebeğim 5 aylıktı 3. Gün yürütece binmek için ağlamıştı binince de bi sıkıntı yaşamadık kolay atlattık baya 3 çocukta da ama Antep merkez hastanelerini bilmiyorum