Ne denir nasıl yazılır bilmiyorum ama inanın bazen kaldıramıyorum.Eşim oğlumuza çok düşkündür ne isterse yapar götürür gezdirir atlar zıplar onunla birlikte tehlikeliymiş yapılmaması gereken bişeymiş düşünmez yapar izin verir. Bu yüzden bebeğim oyuncak yerine mutfak robotu, matkap, çekiç vs. Oynar ben bunlara izin vermiyorum zarar görebileceği için bu sebeple benimle arasında babasına göre daha farklı bir ilişkisi var yani babasını bulunca suratıma bakmaz. Kayınvalidem üst katımda oturuyor eşimde işten geldikten sonra oğlumda sıkılmıştır hemde ben dinleneyim diye alır üst kata çıkar.Birlikte de çıkarız kayınvalidem de oğluma her istediğini yapmasa da bazen üzmemek için yapıyor.Beni üzen meseleye gelirsek oğlum ananeye de babaanneye de bana da anne diyor ve babaannesi yanımızdayken benim suratıma bakmıyor benimle konuşmuyor benden bişey istemiyor çocuk sanki benim değil de kayınvalideminmiş gibi ondan istiyor onu kaldırıyo ona sesleniyor.Yanlış mı yapıyorum bende onlar gibi böyle şeylere izin mi vermeliyim bilmiyorum sanırım ben anne olamadım…
Kusura bakmayın biraz uzun oldu.
Linçlemeye gelecek olanlarda olur arkadaşlarım inanın kaldıracak da söz söyleyecek te gücüm yok.