Historyteacher yok öyle demeyin olabiliyor gerçekten.Benimki daha bir aylık bile olmamıştı özel bölgesinde çıkmıştı.Teshisi ben kendimce koydum.Doktora söyleyince doğru,mantar demişti.Bebekler için kortizonsuz mantar kremi ve hamazing pişik kremini birlikte vermişti.Karistirip sürüyordum ince tabaka halinde