Sadeturkkahvesi canım bak öncelikle aralıklı orucu tavsiye ederim sabah kalkınca 2 bardak sirkeli su içiyorum ben sonra 12 ye kadar içebildigim kadar su içiyorum saat 12:00’de de kahvaltımı yapıyorum yumurta haşlıyorum iki tane yanına bol yeşillik koyuyorum yarım avokado koyuyorum birazcık peynir koyuyorum avokado olmazsa zeytin koyuyorum onun yerine yanına yeşil çay alıyorum bir kupa şekersiz bir dilim tam buğday ekmeği ile kahvaltımı yapıyorum ya da alternatif olarak yumurta haşlamadığım zaman yulaf tost yapıyorum ya da onun yerine menemen yapıyorum seçenek çok yani ondan sonra saat 2:00’de bir tane elma yiyorum saat 4:00’te de on tane çiğ kuruyemiş fındık badem bunlar da yoksa bir çay fincanı beyaz leblebi yiyorum saat 6:00’da da günü kapatmış oluyorum 5:30 gibi falan akşam yemeğimi yiyorum ben biraz daha sıkı tutuyorum mesela salata çorba iki kepçe çorba mesela bol salata 4.05 kaşık yoğurt bunlar hep menüde oluyor o gün ne yaptıysam @ tavuk balık köfte hangisi varsa o da yoksa sebze yaptıysam sebze yiyorum sebze de yoksa kuru fasülye nohut ya da mercimek varsa onlardan altı kaşık yiyorum yanına bir dilim tam buğday ekmeği yiyorum bir dilim tam buğday ekmeği yerine ekmek yoksa yani üç kaşık bulgur pilavı yiyebilirsin diyetin ilk zamanları böyle yapıyordum ben vallahi diyetin sonuna doğru akşamları ya ayran aşı ya kabaklı günü kapatıyordum ya da ıspanakla bir tabak çok düşük kalori alıyordum yağ yakımını daha da çok hızlanmıştı daha hızlı kurtulmuştum şu an kilo koruma dönemindeyim iki ay üç ay taşınma oldu bizim ondan sonra biraz sapıttı yeme işini ödem tutmuşum nereden baksan 4 kg hemen onları falan vereyim diye yediklerimi telafi edeyim diye şu an iki haftalık diyete girdim aşırı sallıyor beni ama işte sabrediyorum yapacak bir şey yok sağlıklı beslenmek sağlıklı beslenerek zayıflamak her zaman daha iyi bak sağlıklı beslenerek kilo verdiğim için ve verdiğim kilonu çoğunu yağdan verdiğim için üç aydır deli gibi yememe rağmen sadece ödem tutmuşum yani ödemi de su içtim gidiyor zaten öyle kahveye çayı zayıflama ilaclarini sakın inanmayın vallahi hayatınız mahvedersiniz zayıflamak çok zor ama bir uzmanlığını destek alabilirsin kolay değil ama bir diyetisyen eşliğinde ilerlersen daha rahat yaparsın her zaman birini takip altında olmak güzel bir şey