Bahrgrbz_02 Kızlar iki ay oldu doğum yapalı ikinci sezeryanım aralarında bir yıl var ve girdikçe kilo alıyorum. 80 doğuma gittim çıktığımda 70 dom şimdi yine 80 olmuşum. Nasıl korkuyorsunuz kendinizi iştahım da çok açıkdı
elisa2705 Bahrgrbz_02 Benimde öleydi bebek emdikce acıkıyorsun malesef ki ben bi çözüm bulamadım bazısı kilo alıyor bazısı veriyor ben alandım🙂↔️🙂↔️
byzyldz Bahrgrbz_02 dikkat etmeyince alınıyor ya diyet ve yürüyüş yapmak lazım tabiki bol meyve kuruyemiş ve suyla sütü desteklemelisiniz 20 kilo almıştım 3 aylıkken hepsini verdim ama diyet ve yürüyüşle sütüme bişi olmadı çok dikkat ettim tabi ona