caglanne Ya ben bi hata yapmisim bu biberon basliklarini. Aylara gore delikleri degisiyormus 5. Aya kadar hep 2 numara kullandik cunku 1 no cekemiyordu zor geliyordu ona sonra 4 numara aldim cok akisli geldi ona sindi 6 aylik ve biberon reddi yapiyor cunku belli ki bogulma travmasi yasatti ona simdi tekrar 2 yi verdim iciyor 3 no alsam mi 2 numara sanki ona gore degil gibi ama siz 6. Ayda kac no kullaniyorsunuz acaba bazilari 4 numqrayi yasinda kullanıyormus diye duymustum ben fazlq akisli mi vermisim ayina gore acaba
Minigiimm_ caglanne benim beneğim şuan 2 ay 11 günlük 3 numarq kullanıyorum yavaş akış 1 ay ve üzeri için 3 aylıktan sonra 4 numara orta akışa geçicem
beybiliko caglanne fazla geldiyse 3 den devam edin, ben kızıma 19. aya kadar mama verdim 3 numarayla, 4 ü hiç almadım
caglanne beybiliko gercekten mi ek gidaya gectiginde yutkunma sorunlari yasadiniz mi peki ? Cunku mesela su icin bu aventin mavi küçük sulugu varya ondan icerken de bogulur gibi oluyor simdi biberonda da icerken kucuk az delik olup ondan icip ayriyeten kati gida da buyuk lokmalar alinca sikinti cikarip besin ya da mama reddi yapacak diye tedirginim
beybiliko caglanne ek gıdaya yeni başladığınız dönemde pütürlü her gıdayı kusacak gibi davranıyorlar, ama siz vermeye devam ettikçe alışıyorlar, ben suluk olarak da bir müddet biberonunu kullandım, munchkin suluğa 8. aydan sonra geçmiştim, sorun yaşamadım