aslanmommy hulivedefne bize çok iyi geldi o probiyotik. 6 aylıkken kullandık. Kabızdı. Kullandıktan 1-2 saat sonra yaptı kakasını
ggrqnitt Bize de doktorumuz verdi beş günlükken kullanmaya başladık bir kutu . Memnundum ama bu gaz damlaları biraz şana işi çocuğa yarayıp yaramadığını kullanıp göreceksiniz